2025 m. gegužės 8 d. įvyko III respublikinė konferencija „Mokymas 360°: kūryba ir/ar DI“, skirta aptarti kūrybos ir dirbtinio intelekto (DI) integravimo galimybes įtraukiajame ugdyme. Renginys vyko nuotoliniu būdu ir subūrė įvairių sričių švietimo, mokslo, technologijų bei kūrybinių industrijų atstovus iš visos Lietuvos. Konferencijos pranešimuose buvo analizuojamos DI taikymo galimybės kalbų mokyme, skaitmeninių istorijų kūrime, integruotose pamokose bei praktinėse veiklose, stiprinančiose mokinių emocinę gerovę ir kūrybiškumą. Buvo pristatytos neformaliojo ugdymo formos, kaip miško terapija ar kulinariniai kalbų mokymo metodai, o taip pat mokslo ir meno sąveika projektuose, kuriuose pasitelkiamos tvarios medžiagos (pvz., bioplastikas) ir technologiniai sprendimai. Pranešėjai atstovavo Vytauto Didžiojo universitetui, Kauno technologijos universitetui, Šiaulių Sauliaus Sondeckio menų gimnazijai, KTU Vaižganto progimnazijai, Lazdijų rajono Veisiejų Sigito Gedos gimnazijai ir kitoms švietimo įstaigoms. Konferencijos metu išryškėjo pagrindinė įžvalga – kūrybos ir dirbtinio intelekto integracija ne tik praturtina ugdymo turinį, bet ir skatina mokinių aktyvų įsitraukimą, saviraišką, kritinį mąstymą bei emocinį atsparumą. Technologijos ugdyme tampa prasmingos tuomet, kai jos dera su humanitariniu, meniniu ar gamtiniu kontekstu ir padeda mokiniams ne tik vartoti informaciją, bet ir ją kurti.
Projektas „Atgal į mokyklą“: Europos Sąjungos pažinimo veikla gabiausiems Kauno Bernardo Brazdžionio mokyklos mokiniams
Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija įgyvendina edukacinę iniciatyvą – projektą „Atgal į mokyklą“, kurio tikslas – stiprinti mokinių žinias apie Europos Sąjungos institucijas, politikos formavimo procesus bei Lietuvos vaidmenį bendrijoje. Vienas Read more…